Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing management for nonprofit organizations

Tytuł:
Marketing management for nonprofit organizations
Autorzy:
Sargeant, Adrian
Temat:
Organizacje non profit - zarządzanie.
Marketing - zarządzanie.
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Oxford ; New York : Oxford University Press
ISBN:
0198775660
0198775679
Opis fizyczny:
XIII, 304 s. : il. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Główna Uniwersytetu WSB MERITO w Toruniu
Nr inwentarza:
KP 26175
Sygnatura:
XIX F SAR
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
stan dobry
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz