Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Zmień bibliotekę
Tytuł pozycji:

The Sting of Social: How Emphasizing Social Consequences in Warning Messages Influences Perceptions of Risk.

Tytuł :
The Sting of Social: How Emphasizing Social Consequences in Warning Messages Influences Perceptions of Risk.
Autorzy :
Murdock, Mitchel R. (AUTHOR)
Rajagopal, Priyali (AUTHOR)
Pokaż więcej
Źródło :
Journal of Marketing. Mar2017, Vol. 81 Issue 2, p83-98. 16p. 1 Diagram, 2 Graphs.
Czasopismo naukowe
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do pełnego tekstu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies