Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Zmień bibliotekę
Tytuł pozycji:

Promotional Mix Strategies to Increase Sales at PT. Polgabe Paltria Sejahtera in Pekanbaru, Riau ; Strategi Promotional Mix Dalam Meningkatkan Penjualan Pada PT. Polgabe Paltria Sejahtera di Pekanbaru, Riau

Tytuł :
Promotional Mix Strategies to Increase Sales at PT. Polgabe Paltria Sejahtera in Pekanbaru, Riau ; Strategi Promotional Mix Dalam Meningkatkan Penjualan Pada PT. Polgabe Paltria Sejahtera di Pekanbaru, Riau
Autorzy :
Lumban Gaol, Agoesd P.
Pokaż więcej
Temat :
Strategy Promotional Mix
Internal Factor Evaluation (IFE)
External Factor Evaluation (EFE)
Strength
Opportunity and Threat (SWOT)
Internal - External (IE) and Quantitative Strategic Planning Matrix (QSPM)
Rok publikacji :
2014
Kolekcja :
University of Sumatera Utara: USU Repository / Universitas Sumatera Utara
Typ dokumentu :
report
Język :
Indonesian
Dostępność :
http://repository.usu.ac.id/handle/123456789/40269
Numer akcesji :
edsbas.274BFED5
Raport
This study was conducted to determine the formulation of an appropriate promotional mix strategies with less characteristic of PT. Polgabe Paltria Sejahtera increase in sales volume. The population in this study is the promotional mix strategies entity PT. Plogabe Paltria Prosperous. Samples were used as respondents in this study is an integrated marketing experts in the promotional mix strategies entity PT. Polgabe Paltria Prosperity, in this case represented by the marketing manager. The data collected in this study were then analyzed by using the Internal Factor Evaluation matrix (IFE), the External Factor Evaluation (EFE), Strength, Weakness, Opportunity and Threat (SWOT), Internal - External (IE) and Quantitative Strategic Planning Matrix (QSPM ). Based on the analysis concluded: (1) The position of the promotional mix strategies PT. Polgabe Paltria Sejahtera on SWOT diagram is in quadrant 1 or in the position of growth and development strategy (growth and built). (2) The position of the promotional mix strategies PT. Polgabe Paltria Prosperous support aggressive growth policy (growth oriented strategy). (3) the appropriate strategy for the fourth implemented key factor in the success of the promotion mix increased sales volume PT. Polgabe Paltria Sejahtera is an intensive strategy. ; 060502064

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies