Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Zmień bibliotekę
Tytuł pozycji:

Consumer Preferences of Ijen Raung’s Coffee Bag

Tytuł :
Consumer Preferences of Ijen Raung’s Coffee Bag
Autorzy :
Wiyono, Andi Eko
Rusdianto, Andrew Setiawan
Putri, Meiji Wanarni
Pokaż więcej
Temat :
Coffee Bag
Arabica
Organoleptic
Źródło :
Journal La Bisecoman; Vol. 2 No. 1 (2021): Journal La Bisecoman; 23-31 ; 2721-124X ; 2721-0987
Informacja o wydawcy :
Newinera Publisher
Rok publikacji :
2021
Typ dokumentu :
article in journal/newspaper
Opis pliku :
application/pdf
Język :
English
Relacje :
http://newinera.com/index.php/JournalLaBisecoman/article/view/330/262;">http://newinera.com/index.php/JournalLaBisecoman/article/view/330/262; http://newinera.com/index.php/JournalLaBisecoman/article/view/330
DOI :
10.37899/journallabisecoman.v2i1.330
Dostępność :
https://doi.org/10.37899/journallabisecoman.v2i1.330
http://newinera.com/index.php/JournalLaBisecoman/article/view/330
Prawa :
Copyright (c) 2021 Journal La Bisecoman ; http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Numer akcesji :
edsbas.3E91A00E
Czasopismo naukowe
Coffee bag is pure coffee packaged in a dip bag. The first advantage of this product is that consumers can enjoy black coffee with the right taste because it already has a one-time dose. Some drinkers who do not pay attention to the rest of the coffee, by consuming coffee bag they will not get the remaining coffee grounds in their drinks. This study have purpose to see the attributes that become preferences and indicators that measure the taste of the best variation of coffee bag that consumers want. The result of this research is that the coffee is dyed based on consumer preference which is coffee that has a bitter taste, an aroma that represents the taste of coffee, a strong mouth weight, and a long-lasting taste. The taste of the coffee bag with the best variation that consumer input is the natural sample, namely 4169 100% natural coffee bag with an average of 3.79. Respondents argued that the natural sample has a strong mouth weight, bitter taste, and the aroma of the sample represents coffee (has a characteristic). Coffee produced from the dry process is usually superior in the body, fruity taste (fruity), more bitter, low acidity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies