Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Zmień bibliotekę
Tytuł pozycji:

Promotion in Increasing Sales Product Popularity: Study on Youth Perspectives

Tytuł :
Promotion in Increasing Sales Product Popularity: Study on Youth Perspectives
Autorzy :
Mbembae, Paule
Pokaż więcej
Temat :
Promotion
Marketing
Social media
Young Generation
Źródło :
Journal La Bisecoman; Vol. 1 No. 1 (2020): Journal La Bisecoman; 7-11 ; 2721-124X ; 2721-0987
Informacja o wydawcy :
Newinera Publisher
Rok publikacji :
2020
Typ dokumentu :
article in journal/newspaper
Opis pliku :
application/pdf
Język :
English
Relacje :
http://newinera.com/index.php/JournalLaBisecoman/article/view/23/11;">http://newinera.com/index.php/JournalLaBisecoman/article/view/23/11; http://newinera.com/index.php/JournalLaBisecoman/article/view/23
DOI :
10.37899/journallabisecoman.v1i1.23
Dostępność :
https://doi.org/10.37899/journallabisecoman.v1i1.23
http://newinera.com/index.php/JournalLaBisecoman/article/view/23
Prawa :
Copyright (c) 2020 Journal La Bisecoman ; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Numer akcesji :
edsbas.E9A694B0
Czasopismo naukowe
Success or failure of a company that operates is always faced with costs, costs needed by the company. The use of social media can minimize promotion costs. Small and medium-sized businesses must begin to understand social media marketing so that products sold can sell quickly. A problem that is often faced by small and medium business people is the limited capital to advertise. Through social media marketing, small and medium businesses will save the cost of promoting their products. Modern marketing requires more than developing good products, setting competitive prices and making it easy for customers to reach. The younger generation will be very happy if business people know what they want automatically. In addition, they will also be open to a product if they are involved not as consumers but become friends. The advantage is that customers can easily submit responses or comments through social media, be it praise, criticism, or even suggestions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies