Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Zmień bibliotekę
Tytuł pozycji:

TESTING DESIGN METHODOLOGY BASED ON TWO-LEVEL MULTIFACTOR EXPERIMENT PLANNING AND DATA PROCESSING

Tytuł :
TESTING DESIGN METHODOLOGY BASED ON TWO-LEVEL MULTIFACTOR EXPERIMENT PLANNING AND DATA PROCESSING
Autorzy :
Rudolf Anatolyevich Neydorf
Elena Nikolayevna Obukhova
Pokaż więcej
Temat :
knowledge factors
experiment planning
two-level multifactor experiments
factor variability
planning matrix.
Materials of engineering and construction. Mechanics of materials
TA401-492
Źródło :
Advanced Engineering Research, Vol 14, Iss 2, Pp 110-120 (2014)
Informacja o wydawcy :
Don State Technical University, 2014.
Rok publikacji :
2014
Kolekcja :
LCC:Materials of engineering and construction. Mechanics of materials
Typ dokumentu :
article
Opis pliku :
electronic resource
Język :
Russian
ISSN :
2687-1653
Relacje :
https://www.vestnik-donstu.ru/jour/article/view/316; https://doaj.org/toc/2687-1653
DOI :
10.12737/4539
Dostęp URL :
https://doaj.org/article/de66b29db6024573aa7912aa66ba4bc7
Numer akcesji :
edsdoj.66b29db6024573aa7912aa66ba4bc7
Czasopismo naukowe
The decomposition of knowledge into an array of “micro-knowledge” permitting a single-valued binary test score is studied. In this case, the test task is formulated as a set of micro-knowledge responses jointly revealing the knowledge level of the specific subsection. It allows presenting the development of a set of responses to a test question as the objective of investigating the multifactor dependence. Thus, the development process of a set of responses can be considered from the perspective of planning a multifactor two-level experiment. This approach allows a good formalization of the test construction, and its result estimation which becomes available to the teachers who do not specialize in the test task development. The method is illustrated by an example of the test construction, and application to assess the knowledge level on the automatic control theory. The data statistics has shown the respondents’ knowledge level, as well as the degree of a tester’s belief to the response awareness.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies